Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Emely - 20 mars 2010 17:29

Hej allesammans.


Hur är läget ?


Idag har Erica övningskört i två timmar, först lämnade vi av Ella som var här över natten, igår gjorde hon hårförlägning på mig :)  Mohaha.  Ska bara köpa ett till paket så kommer det att bi toppen!  Är lite öm i hårbotten men vill man vara fin så..  Vart iallafall överlycklig när jag fick träffa min lilla Ella igen. Det var underbart ! 


Nej ikväll ska jag klippa till Jeanette och vi ska kanske dricka lite vin och käka massor av onyttigt!  Det kommer bli naaajs.


Juste, igår klippte jag Monica, dagisfröken ni vet ?  Jag tror hon vart nöjd iallafall. Tjänade några hundralappar gjorde jag också. Nu ska vi åka till Maxi och shoppa lite .



Vi hörs någongång i framtiden!



/Em



Juste, Alfons verkar vara på bättringsvägen iallafall

Ovido - Quiz & Flashcards