Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Emely - 1 mars 2010 23:21

Det är ingen vanliga dag för det är mammas födelsedag hurra hurra hurraaa.


Japp idag fyller min mamma år.

Min älskade lilla mamma. Kan inte tänka mig att hon faktist varit liten. Eller jo men ändå inte. Hon fick iallafall en tunika i hennes stil och en limegrön klocka. Den var asball tycker jag :)  Skulle själv vilja ha en rosa. Eller svart.

Jag bakade muffins igen, ni vet de med choklad i ? Men idag hade jag vit choklad också. De vart övergoda!  Sen vart det tårta och bullar och kakor också. Det var bara familjen och Gill som fikade, men vafan det var väl huvudsaken ?

Jag hoppas iallfall att mamma vart nöjd med hennes egna dag, och presenterna.

Det är ju jättesvårt att hitta något till henne. Hon har det mesta känns de som. Och hon önskar sig aldrig något heller.


Men klockan var iallafall ett " Jag vill ha... "  För lääänge sen! Så det ploppade upp från ingenstans i mitt lilla huvud.


Nejni. Jag har blivit dålig på detta igen, men håll ut. Ibland kommer de upp några inlägg iallafall.


Imorgon ska vi till exempel åka skridskor med syskonbarnen och mormor, jag har inte stått på ett par skridskor på år och dar så det lär ju bli en hel del skratt men vafan jag bjuder ju bara på mig själv =)

Men barnen har ju lovat att inte skratta  så vi får se om de håller det. Det tror jag inte men lite kul får man väl ha ?


Idag har jag ju också hunnit med att klippa och färga Bea och klippt Tessi. Det var kul.  Och igår så färgade jag svärmors hår också, det vart skitsnyggt!  Dessutom har jag färgat håret också, jag säger bara Hejdå svart.

Jag har guldbrun nu, jag trivs i det, man ser inte så hård ut och förhoppningsvis så är det rätt likt min egen färg och dessutom kommer solen snart, kan man hoppas. Så nu har jag en lång väg framför mig. Jag ska ha långt hår! Men har redan planer för en kort frisyr men NEJ!  Snälla Emely, klipp inte av dej håret igen för gudsskull!  Man får skriva till sig själv.


Nejdu eller ni. Eller någon.


Dags att hoppa i säng för att gå upp i tid och vara isprinsessa!


Hoppas att ni får en fin vecka och snälla var försiktiga i trafik och allt sånt!




/ Em

Ovido - Quiz & Flashcards