Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Emely - 14 mars 2010 21:43

Hej där.


Jag och Erica är överdrivet oroliga, vet inte vart jag ska ta vägen eller göra. Min käre vän Kim är så duktig på att springa bort. Nu har vi pratat med alla som hon kan tänka sig vara hos, men hon är inte där. Så vart är hon ?  Hennes telefon funkar inte heller. Vad ska vi göra ?  Ringa polisen eller något ?  Hej min vän är borta. Hela dagen. Hon har nog kläder av någotslag. Men vad vet jag.  Hoppas att hon mår bra. Mardröm. Tänk om något har hänt henne ?  Isf vad ?  Varför gör du så här Kim ?  


Ska fixa någon sändare eller något med GPS så man ser vart hon är. 

Kim, Hör av dig till någon jag kommer att klättra på väggarna snart.


Mer update om dagen som varit kommer snart. Kan inte tänka på ngt annat ännu!



Min käre lilla Kim.


/Em

Ovido - Quiz & Flashcards