Direktlänk till inlägg 27 mars 2010

27Mars - Blogghelvete!

Av Emely - 27 mars 2010 01:55

Hej där.


Funderar starkt på att byta från bloggplatsen nu.

Det går ju aldrig och skriva.

Kommer till skapa inlägg trycker och sen blir det bara en svart bild, trycker igen och de kommer samma, trycker ytterligare 100ggr och det vill inte. Ja så är det och nu funkar det. Som tur är. Eller inte, när jag har något att skriva så funkar det inte och nu funkar det så det får bli ett klagoinlägg. Någon mer än jag som har detta problem ?



Idag har jag haft hundarna hemma, vi vaknade vid 9 och gick ut vid 10 sen duschade jag och sen sprang jag ner i tvättstugan. Eller jag och Tessi. Sen så åt vi mackorna som blev kvar från Alfons och Millas dumheter och såg på One tree hill. Har nästan sett hela sesong 1 nu . Sen när M&M's åkte med hundarna till landet så sattes de igång att städas, vid 17 så tog jag bussen och mötte upp Kim och Erica. Vi gjorde köttfärssåspizza och käkade chips och drack massor av cola. Precis så som det ska vara. En mysig hemmakväll med världens bästa flickvän och världens bästa Kim! Vi har en plan inför i sommar och jag hoppas verkligen att det blir som tänkt nu för jag är taggad till 100! 


Kim gick för 30 min sen och Erica gick och la sig vid 23, hon har ju jobbat idag så hon var trött. Just nu vill jag att katterna ska sluta låta och ha race för jag ska borsta tänderna och sen krypa ner brevid älsklingen och sova.


Imorgon, eller idag blir det ju så ska vi inte göra något speciellt. Det ända vi vet är att vi ska äta Tacos med kyckling, det är gott och jag ser fram imot det!


På söndag ska jag till centrum med Jean1 och kolla kläder så håll er undan gått folk! :) 


Nej borsta tänderna var det.


Om ett tag. Kanske.


Nej nu!!!!!!


Jag bloggar så fort det funkar igen och har ni förslag på vad jags ka göra så skriv gärna annars kan ni ju länka en bra bloggsida, förutom blogg.se :) Där ligger ju halva min bloggtid,   ha så kul!



Läste lite där idag och ja, jag saknar sommaren. Göteborg var så himla kul på något sätt. Ett fint minne från sommaren 2009 iallafall!



Tack och hej.


/Em

 
 
Ingen bild

m

27 mars 2010 06:01

du kan få en blogg sida av mig on du vill på egen hemsida

 
Ingen bild

m

27 mars 2010 06:33

du kan få emmes.se och köra en egen blogg där.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emely - 22 januari 2013 17:59

Man kanske skulle börja blogga på den här adressen igen ? Ska fundera på de då den adressen jag ville ha va upptagen :/ ...

Av Emely - 1 april 2010 13:06

Hej allesammans, från och med idag så kommer bara www.emelyk.se att bli uppdaterad. Denna blogg blir bara ett arkiv, ett minne !   :)   Så om ni vill fortsätta läsa om mig och mig liv så skriv den nye adressen :)   www.emelyk.se www.emelyk....

Av Emely - 31 mars 2010 13:24

Idag är det dystert väder. Jag är trött och vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta.   Jag orkar inte direkt prata med någon heller.   Jag och hundarna ska mysa nu. Sen blir det förhoppningsvis raggmunkar. Jag ska göra de för första g...

Av Emely - 31 mars 2010 01:23

Hej där.   Varför bloggar ni ?   Jag ställde mig själv just samma fråga och ni som inte gör de, varför läser ni ?   Här och nu kanske jag skulle skaffa mig en gammal vanlig dagbok med ett litet sött lås på. Men nej, inte idag. Det får bli...

Av Emely - 30 mars 2010 02:45

Bestäm själva. 02.45 visar klockan.   Jag ska upp 07.30 det kommer några och ska fixa  internet och telefonjack, mellan 0800 - 16.00 kan de inte bara ha en tid ? kanske 08 - 09 el så ?  Nej man ska alltid gå upp tidigt och sen vänta och sen står ...

Ovido - Quiz & Flashcards