Direktlänk till inlägg 30 mars 2010

30Mars - natt/morgon

Av Emely - 30 mars 2010 02:45

Bestäm själva. 02.45 visar klockan.


Jag ska upp 07.30 det kommer några och ska fixa  internet och telefonjack, mellan 0800 - 16.00 kan de inte bara ha en tid ? kanske 08 - 09 el så ?  Nej man ska alltid gå upp tidigt och sen vänta och sen står de utanför en halvtimme efter de sagt att de skulle varit här. Ge hit grejorna så fixar jag det själv. Hur svårt kan det va ?  Kanske blir fel, surfa med hemtelefonen och ringa på datorn. Jaja det kommer väl det med, eller de går ju redan så varför inte. Jag borde sova just nu men jag vet inte. Ska med Tessi till tandläkaren imorgon och sen ska jag till Jean1 och klippa hennes vän.  Jag kan verkligen inte skriva, får skriva om varje ord minst 2 ggr. Klumpiga fingrar ? Javisst!


På onsdag ska jag och Micke kolla vad vi kan göra åt bloggen, har ju redan en hemsida så ska väl byta till den. Vad vill ni ha ? Bara blogg eller något mer ?  Funderar på lite annat också, men kom med förslag.


Ska försöka flytta över alla inlägg också, vet att andra har gjort de så jag är glad att jag har ett data proffs i huset. Självklart kommer det att vara som förut, vissa inlägg blir privata med lösenord och andra inte, sen kanske de kommer upp bilder och musik och sånt. Det blir lite mer personligt och jag får bestämma allt. Kanske blir den där nörd tjejen igen som kan alla htnl koder utantill. Varför inte. Kanske ska bli webbdesigner iallafall. Ja tro det eller ej men det har varit en dröm för mig med.


Nejni, sova kanske. Eller ?



God morgon iallafall. Vi hörs väl senare eller imorgon.



/Em

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emely - 22 januari 2013 17:59

Man kanske skulle börja blogga på den här adressen igen ? Ska fundera på de då den adressen jag ville ha va upptagen :/ ...

Av Emely - 1 april 2010 13:06

Hej allesammans, från och med idag så kommer bara www.emelyk.se att bli uppdaterad. Denna blogg blir bara ett arkiv, ett minne !   :)   Så om ni vill fortsätta läsa om mig och mig liv så skriv den nye adressen :)   www.emelyk.se www.emelyk....

Av Emely - 31 mars 2010 13:24

Idag är det dystert väder. Jag är trött och vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta.   Jag orkar inte direkt prata med någon heller.   Jag och hundarna ska mysa nu. Sen blir det förhoppningsvis raggmunkar. Jag ska göra de för första g...

Av Emely - 31 mars 2010 01:23

Hej där.   Varför bloggar ni ?   Jag ställde mig själv just samma fråga och ni som inte gör de, varför läser ni ?   Här och nu kanske jag skulle skaffa mig en gammal vanlig dagbok med ett litet sött lås på. Men nej, inte idag. Det får bli...

Av Emely - 29 mars 2010 01:43

Jävlar vad det kliar. Har utslag på halsen och det kliar så mycket så jag snart börjar att böla. Det kommer göra ont som fan imorgon när jag vaknar, om jag somnar vill säga. Någon som har några bra knep ?  Jag försöker att inte klia, bara smörja.  De...

Ovido - Quiz & Flashcards