Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Emely - 15 mars 2010 21:31

Hej, är hemma nu hos min mamma .

Där jag igentligen bor.


Har duschat och sånt och nu inväntar jag Tessi och vi ska buda ihjäl oss på tradera för nu fan ska jag ha det där jävla håret!!!!!!!  det är en timme kvar och jag leder fortfarande.



På fredag ska jag träffa min lilla Ella, om mitt löshår har kommit ska jag tvinga henne att sy in det. Mohaha :D



Nej jag kanske kommer  med ett inlägg senare i natt eller så kommer jag skriva imorgon hur det gick. Om någon är intresserad vill säga =)






Ska kolla lite nu på spårlöst igen.


Vi hörs !


/Em

Av Emely - 15 mars 2010 11:01

Hej där.


Kim är hittad. Fem minuter efter att mitt inlägg skrevs så hörde hon av sig.


Igår så åkte vi till Pucko och badade jacuzzi, de va fett skönt! Vi käkade midda och snackade på.


Denna helg har varit rätt full, men det är ju bara kul!


Idag så kommer Jennah hit vi ska göra en stopmotion film igen :)

Denna gång hoppas vi på att de funkar.


Nejdu, vi hörs kanske ikväll eller imorgon!



/Em

Ovido - Quiz & Flashcards