Direktlänk till inlägg 24 mars 2010

24Mars - Porr

Av Emely - 24 mars 2010 10:42

Hej där.


Nu är allt som vanligt igen. Jag äter frukost (en fet godispåse och cola)

och sitter här. Jag vaknade vid nio även om jag inte somnade förens vid 4 inatt. Låg och tänkte på sallad =) 


Igår så klippte jag Arja och sen åkte jag och Tessi vidare till Erica och kollade på 112- på liv och död följt av desperata hemma fruar och sen tog vi bussen till vh för att kolla på Onte tree hill. Snart är vi på andra sesongen. Det är så sjukt bra :)


Vi råkade slänga en blick över gården och där ser man en jätte tv och de ända man ser är en tjej med bar överkropp. Kollar han på porr såhär sent, utbrister jag.  Man såg inte ordentligt så jag ställde mig på stolen på balkongen och när jag stått där och studerat ett tag så reser sig killen upp och tar ner gardinerna. Så JA han kollade på porr. Och bor man här så vet man att de finns nyfikna grannar :)



Idag blir det till att klippa igen, denna gång Ericas syster, Therese. Så ska snart börja fixa mig för att åka till Handen. Erica slutar att jobba vid 17 idag med. Hon har iallafall tur och får ut en fet lön sen :)



Hoppas ni får en bra dag.


Jag bloggar igen när det funkar. För det gör de ju inte hela tiden.


/Em

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emely - 22 januari 2013 17:59

Man kanske skulle börja blogga på den här adressen igen ? Ska fundera på de då den adressen jag ville ha va upptagen :/ ...

Av Emely - 1 april 2010 13:06

Hej allesammans, från och med idag så kommer bara www.emelyk.se att bli uppdaterad. Denna blogg blir bara ett arkiv, ett minne !   :)   Så om ni vill fortsätta läsa om mig och mig liv så skriv den nye adressen :)   www.emelyk.se www.emelyk....

Av Emely - 31 mars 2010 13:24

Idag är det dystert väder. Jag är trött och vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta.   Jag orkar inte direkt prata med någon heller.   Jag och hundarna ska mysa nu. Sen blir det förhoppningsvis raggmunkar. Jag ska göra de för första g...

Av Emely - 31 mars 2010 01:23

Hej där.   Varför bloggar ni ?   Jag ställde mig själv just samma fråga och ni som inte gör de, varför läser ni ?   Här och nu kanske jag skulle skaffa mig en gammal vanlig dagbok med ett litet sött lås på. Men nej, inte idag. Det får bli...

Av Emely - 30 mars 2010 02:45

Bestäm själva. 02.45 visar klockan.   Jag ska upp 07.30 det kommer några och ska fixa  internet och telefonjack, mellan 0800 - 16.00 kan de inte bara ha en tid ? kanske 08 - 09 el så ?  Nej man ska alltid gå upp tidigt och sen vänta och sen står ...

Ovido - Quiz & Flashcards