Alla inlägg under februari 2010

Av Emely - 9 februari 2010 15:47

Hej där.


Det är ju några stycken som klickar in här varje dag, fler än vad jag trodde i början. Trodde iof att ingen skulle läsa.


Idag är en dag då man tappar glöden, igår också. Eller nja men ibland undrade jag vad jag höll på med. Kunde inte stava/prata jag tappade och välte saker hela dagen. Misslyckat. 

Idag så hade jag vovvarna, det är alltid lika mysigt att vakna upp med två hundar som bara smörar för att se vem som får mest uppmärksamhet. Då är jag glad. Två mysiga vovvar. Upp och iväg. Gick en promenad och sen hem igen. Degade, försökte komma på vad jag skulle göra idag. Åt Geisha . När det väl var dags för den andra promenaden så sökte jag efter en promenad kompis via FB , misslyckades fick gå själv och på den vägen är det. Hundarna vad omöjliga, speciellt Alfen. Tack du gjorde lillmatte på riktigt dåligt humör. De vart ingen promenad till ängarna för att de drog så jävligt, korttidsminne har de också. Man säger "här" de går "här" i 5 sekunder sen måste man stanna ta ett steg tillbaka och säga samma sak igen. Gick i cirklar, slalom.fyrkanter allt. Inte fan hjälpte de!  Så nu till saken, vem bjuder mest ?




Självklart skulle jag aldrig sälja vovvarna, bara på skoj. För ni vet ju hur mycket de betyder för mig ? Jajjamen.



Imorgon ska jag ha tvättstugan, kuuuul.  Visst sörru.


Men sen ska jag hem till älsklingen och bara mysa, älsk och svärmor kommer och hämtar upp mig imorgon efter stugan, känns lite pirrigt att åka med svärmor har aldrig åkt med henne hihi :) 


Sover hos älsk tills på torsdag och sen hem och ha vov på fredag. Sen ta ena vov till handen och sen väntar en helg av träning med Sassa och Niten. Frågan är bara vilken vovve de ska bli ? 


Alfons eller Milla ? 



Jag vettefaen.



Hoppas ni får en bra kväll.

Ska fortsätta att kolla på filmen nu.


/Emely

Av Emely - 6 februari 2010 22:12

Hej hopp.


Vill ni veta hur tråkigt jag har ?


Ibland önskar jag att Mormor och Morfar kunde lämna det här stället och flytta till haninge, då kunde jag hälsat på de oftare men samtidigt inte behöva sitta fast mitt ute i ingenstans. Men jag gör de för deras skull, och för min skull såklart!


Men kolla på Antikrundan, Plus och Melodifestivalen . Det var nog för deras skull.

Jag är ju nästan aldrig här, och varje gång jag väl tar mig hit, då kommer jag på varför. Det finns absolut ingentingen att göra. Eller gå med hundarna och sitta vid datorn och vara social mot mormor och morfar. Ja precis.


Imorgon är det hemfärd, jag saknar mina tjejjor!  De saknar mig också har de sagt :)  hihi gullig det vettu!


Juste, det har inte funkat att blogga och när de väl gjort de så har inte inläggen sparats därför de har varit dålig uppdatering.




Nej jag tycker synd om er som läser, mohaha. 


Imorgon är det Stockholm, STOCKHOLM .  Jag är kär i den staden just för att det är där jag har allt, eller inte allt men nästan.


Saknar min älskade också.. ow :(



Ska bli bättre med uppdateringen, snart har jag och Erica två nya husdjur. Ojoj :)

Kanske blir entill kategori här i bloggen då!



God hej leverpastej, Blä!


/Em

Ovido - Quiz & Flashcards