Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Emely - 25 februari 2010 11:21

Hejdär.


Jag är sjuk. Det suger. Eller förkyld är jag iaf. 

Igår var det hemskt orkade inte göra någonting men idag ska jag duscha och fixa mig lite för att åka till handen. Hoppas att jag kommer hem sen bara hehe.


Har blivit dålig på att blogga igen, jag är nog ingen riktig bloggare :)

Jag är en läsare, jag läser ju miljoner bloggar varje dag. Det är lite som en hobby.


Har inte träffat min älskade på 2 dagar det är lite knasigt men imorgon är det ju fredag och då blir allt som vanligt igen.


Hur ser era helger ut ?


Våra är mest lugna och sitta vid datorn/spela kort och typ sånt. Kanske träffa någon och så.


Menmen,  Vi hörs!


Ska hoppa i duschen snart och se om jag dör eller blir  bättre .



/Em

Ovido - Quiz & Flashcards