Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Emely - 17 februari 2010 14:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emely - 17 februari 2010 11:55

Nu är det tredje gången det kommer post.


Jag har hunnit varit ute med hundarna torkat spya och myst med dom.

Hunnit kolla på Efter Tio och ätit några kakor.


Visst är jag duktig ?



Igår var jag och Erica uppe hos Jeanette, det är Ericas syster.  Vi gjorde lite hemlisar. Men det kommer att bli bra. Det är jag nästan säker på.


I fredags åkte jag med Milla och mamma till handen klockan halv 12, ja tro det eller ej,  jag var vaken och klar innan halv 12. REKORD!  Så jag och Milla skulle ju till Erica och Alfons och mamma skulle hämta Micke för att åka till landet.


Vi var ute med Nitro och sen hem till de och fikade. Milla var väldigt lugn och duktig.  De vart en liten promenix hem till Erica också, som sov så Milla hoppade upp i sängen och pussades. Jag pussades också.


HEla helgen har varit full och de vi skulle gjort vart aldrig av. I lördags kom Pucko och Jennah över, när vi lagade mat. Godaste maten också =) Vi åt och sen klippte jag Jennah och sen snackade vi skit och sen bara va.  Vi följde de till bussen och sen gick vi över en timmer prommenad, mitt i natten :P  Men det var mysigt och skönt. Milla vaknade klockan 9 nästa morgon, så hon sov 9 timmar i sträck. Det var iallafall skönt för oss. Erica fick gå första denna gång, jag gick ju faktist på lördagen, dessutom var vi i rudan med Sassa och Tessi med vovvar. De fick busa och vi åt kladdkaka.


Nej men jag vet inte vad jag ska berätta. Detta är inge intressant.


På söndagen plingade det på dörren precis när vi städat klart.

Therese.

Jaha där stod hon med man och barn och påsar från coop. Hej vi ska äta Tacos. Gott.

Tänk om jag  också hade såna syskon. Det är tråkigt att vara ensam barn! 

Jaja jag har ju iallafall Ericas syskon, mohaha. 


Nej nu fiser hundarna, en vid fötterna och en vid min sida.

Och jag är hungrig. På kyckling. -Mm. Tänk er en varm sommarkväll. En kyckling bit och en fet sallad och ris. Och vitlöksbröd på de. Fyfaen!


Eller en fin sommarkväll med de man älskar.

Med de bästa vännerna.

Ni vet vilka ni är.

Tack.



FÖR JAG SKA TRÄFFA ELLAAAA FÖR JAG SKA TRÄFFA ELLAA. Längtar till vecka 9!!!!!!!


Ha en fin dag


/Em




Ovido - Quiz & Flashcards