Direktlänk till inlägg 21 februari 2010

21Ferbuari - 21:53

Av Emely - 21 februari 2010 21:53

Hej där.


Vad har ni hittat på denna helg?


Jag har tagit det lugnt, firat svärmor och åkt pulka.


I lördags klockan 15 kom alla syskon och barn. De sjöng i porten jag sjöng i huvudet, ville inte förstöra deras fina sång. Det bjöds på smörgåstårta, vanlig tårta och bullar och sånt där gottit ni vet. Det blev presentutdelning och tårar.

Svärmor fick, av hela familjen eller alla hennes barn och barnbarn med man/fru/sambo, ni förstår.  Hon fick, en massagestol, en Doro telefon och en kryssning med massage och spa liknande saker, dessutom fickpengar till båtresan. Det är hon värd. Denna kvinna är värd det bästa.

Tyvärr så vart den sista presenten försenad PGA leveransen, men nu hinner hon smälta  alla fina saker innan nästa kommer .


Sen på kvällen eller natten så kom Tessi så åkte vi pulka.


Det gjorde vi idag också, jag kin och erica =)


Men nu leker vi med PS och jag har inte riktigt lusten att blogga längre. Kanske kommer ett inlägg senare eller imorgon



Em

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emely - 22 januari 2013 17:59

Man kanske skulle börja blogga på den här adressen igen ? Ska fundera på de då den adressen jag ville ha va upptagen :/ ...

Av Emely - 1 april 2010 13:06

Hej allesammans, från och med idag så kommer bara www.emelyk.se att bli uppdaterad. Denna blogg blir bara ett arkiv, ett minne !   :)   Så om ni vill fortsätta läsa om mig och mig liv så skriv den nye adressen :)   www.emelyk.se www.emelyk....

Av Emely - 31 mars 2010 13:24

Idag är det dystert väder. Jag är trött och vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta.   Jag orkar inte direkt prata med någon heller.   Jag och hundarna ska mysa nu. Sen blir det förhoppningsvis raggmunkar. Jag ska göra de för första g...

Av Emely - 31 mars 2010 01:23

Hej där.   Varför bloggar ni ?   Jag ställde mig själv just samma fråga och ni som inte gör de, varför läser ni ?   Här och nu kanske jag skulle skaffa mig en gammal vanlig dagbok med ett litet sött lås på. Men nej, inte idag. Det får bli...

Av Emely - 30 mars 2010 02:45

Bestäm själva. 02.45 visar klockan.   Jag ska upp 07.30 det kommer några och ska fixa  internet och telefonjack, mellan 0800 - 16.00 kan de inte bara ha en tid ? kanske 08 - 09 el så ?  Nej man ska alltid gå upp tidigt och sen vänta och sen står ...

Ovido - Quiz & Flashcards