Direktlänk till inlägg 19 februari 2010

19Februari - Det är ingen vanlig dag för det är..

Av Emely - 19 februari 2010 23:16

Svärmors födelsadag hurra hurra hurra!!


Med en enkel tulipan kom jag på bemärkelsedaan. Japp det gjorde jag. Men jag skippade sången då min röst inte är på topp och har aldrig varit :)


Jag kom till Erica vid 18 tiden, har haft mkt att göra och mamma skulle fixa färg till rummet, mitt gamla. Och nu får jag inte byta .  Synd för mig =)


Jag har iallfall tryckt i mig några bullar och lite coola. Imorgon blir det mer med det. Jag tycker att den dieten är bäst, är så mycket godsaker som möjligt och skippa det nyttiga. Jag är inte tjock hihi..


Nej idag har jag ju städat och haft stugan och vovvarna, det har gått bra. Men är så förbannad på mitt hår som ser för jävligt ut. Måste vänta tills Erica får pengar bara, då kan jag färga skiten, det kommer inte vara svar längre. Det är fint med svart men tråkigt i längden, och jag tänkte inte färga de så mycket nu när de ska bli låångt. Dessutom väntar jag på min frisör. Men det är överdrivet länge kvar :( 

Jag kör på uppsatt. tofs,klämmor. Ja.  Så nu kommer man ha svart löshår helt i onödan. Kanske någon som vill köpa ljust till mig också ?  Ja men det låter fint.  Nej ska spara ihop pengar och fixa en förlängning. Det är jag väl värd?  =)


Imorgon kommer Ericas syskon hit, det blir fika och mycket liv, sex småbarn också 12 och neråt.  Men jag gillar det. 


Nu duschar Erica så vi ska snart gå och lägga oss. Ska bli skönt men jag saknar mina vovvar:/


God natt och hoppas ni får en trevlig helg!



/ Em



 
 
ella

ella

20 februari 2010 01:16

sv: Haha, det var det som jag tyckte va häftigt.. ist för en vanlig klänning, utan detaljer. Lite udda sådär ^^
Men hoppas den sitter fint iaf.. det blir nog den, och skulle jag inte gilla bandet då så är det bara att ta bort :D hihi, PUSS

http://bogstedt.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emely - 22 januari 2013 17:59

Man kanske skulle börja blogga på den här adressen igen ? Ska fundera på de då den adressen jag ville ha va upptagen :/ ...

Av Emely - 1 april 2010 13:06

Hej allesammans, från och med idag så kommer bara www.emelyk.se att bli uppdaterad. Denna blogg blir bara ett arkiv, ett minne !   :)   Så om ni vill fortsätta läsa om mig och mig liv så skriv den nye adressen :)   www.emelyk.se www.emelyk....

Av Emely - 31 mars 2010 13:24

Idag är det dystert väder. Jag är trött och vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta.   Jag orkar inte direkt prata med någon heller.   Jag och hundarna ska mysa nu. Sen blir det förhoppningsvis raggmunkar. Jag ska göra de för första g...

Av Emely - 31 mars 2010 01:23

Hej där.   Varför bloggar ni ?   Jag ställde mig själv just samma fråga och ni som inte gör de, varför läser ni ?   Här och nu kanske jag skulle skaffa mig en gammal vanlig dagbok med ett litet sött lås på. Men nej, inte idag. Det får bli...

Av Emely - 30 mars 2010 02:45

Bestäm själva. 02.45 visar klockan.   Jag ska upp 07.30 det kommer några och ska fixa  internet och telefonjack, mellan 0800 - 16.00 kan de inte bara ha en tid ? kanske 08 - 09 el så ?  Nej man ska alltid gå upp tidigt och sen vänta och sen står ...

Ovido - Quiz & Flashcards