Direktlänk till inlägg 18 februari 2010

18Februari - Julmust och Muffins

Av Emely - 18 februari 2010 22:40

Har ni tänkt på hur svårt det är att stava till Februari, Det låter inte svenskt.


Jag äter lite kvällsmat. Eller fika. Mätt blir man iallafall!


Idag så åkte jag till min älskade runt 14 tiden, sen så har jag käkat pannkakor och varit med Kin och sen har Ericas bror och Sofie varit och hälsat på .


Sen klippte jag svärmor också. Hon måste vara snygg i håret när hon fyller år imorgon, det vart riktigt kort nu, men de gör ju inget. Imorgon har det växt en halvmeter!


Usch, jag vill ha pengar så jag kan färga mitt hår, någon som har lust att skänka några hundralappar ?  =) 

Ni får gärna mitt kontonummer .


Skämt och sido.


Eller jag vill färga håret. Men det får väl vänta.

Ska bort med de svarta nu, låta håret bli långt innan jag färgar de svart igen.



Nej imorgon blir det en full dag klockan 10 ut med vovvarna och halv 11 ner i tvättstugan sen upp och börja städa och sen ner i tvättstugan och sen fortsätta städa och sen ner i tvättstugan och sen upp och duscha och sen ner i stugan och sen upp och gå med vovvsr och sen ner i stugan och sen fixa kläderna i väskan och vänta på att mamma och micke kommer hem så man kan åka till födelsedagsbarnet. Det heter födelsedagsbarn även om man fyller 60 tycker jag!


Det blir fika hela helgen. Åh vad jag älskar att äta onyttigt. Speciellt tårta bullar och kakor. 



God natt sov så gott.



/Em

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emely - 22 januari 2013 17:59

Man kanske skulle börja blogga på den här adressen igen ? Ska fundera på de då den adressen jag ville ha va upptagen :/ ...

Av Emely - 1 april 2010 13:06

Hej allesammans, från och med idag så kommer bara www.emelyk.se att bli uppdaterad. Denna blogg blir bara ett arkiv, ett minne !   :)   Så om ni vill fortsätta läsa om mig och mig liv så skriv den nye adressen :)   www.emelyk.se www.emelyk....

Av Emely - 31 mars 2010 13:24

Idag är det dystert väder. Jag är trött och vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta.   Jag orkar inte direkt prata med någon heller.   Jag och hundarna ska mysa nu. Sen blir det förhoppningsvis raggmunkar. Jag ska göra de för första g...

Av Emely - 31 mars 2010 01:23

Hej där.   Varför bloggar ni ?   Jag ställde mig själv just samma fråga och ni som inte gör de, varför läser ni ?   Här och nu kanske jag skulle skaffa mig en gammal vanlig dagbok med ett litet sött lås på. Men nej, inte idag. Det får bli...

Av Emely - 30 mars 2010 02:45

Bestäm själva. 02.45 visar klockan.   Jag ska upp 07.30 det kommer några och ska fixa  internet och telefonjack, mellan 0800 - 16.00 kan de inte bara ha en tid ? kanske 08 - 09 el så ?  Nej man ska alltid gå upp tidigt och sen vänta och sen står ...

Ovido - Quiz & Flashcards