Direktlänk till inlägg 10 januari 2010

Tionde Januari 2010

Av Emely - 10 januari 2010 22:10

Hej allesammans.



Nu har jag bytt design igen.  Kul att man har en flickvän som gillar att pyssla med sådant :)  Då slipper jag iaf.



Sitter brevé Erica som spelar Wii sport resort eller vad det nu heter, jag gillar inte sånt. Men Mario bros. Ojojoj vilket härligt spel, iof har vi varvat det på två dagar, det var mycket roligt!  Spelnördar som vi är. var.


Jaja, vad har ni haft för er denna helg ?


Jag och min käre Erica har varit hos henne och tagit det lugnt, i fredags kom Kin och Pucko förbi, Pucko och vi åt mat och efter så kom Kin och jag trixade lite med hennes hår.


Igår var det upp och iväg, eller ut i 9,5 minus och åka lite pulka med Sofia och Jeppe, det var trevligt, eller kul. Man känner sig som ett litet barn, skäms inte för att pulka och snö är livet!  En tjej i Sofias ålder kom fram och frågade om jag och Erica verkligen är tillsammans, Ja det är vi sa jag . Hm okej..  Hehe. Kan vara knasigt det där sen kom hon igen och sa något i stil med " Du ..  Hur gammal är du igentligen?" Ja du 19 bast. Typ som att vad gör du i pulkabacken när du ser så gammal ut ?


Resultatet blev iallafall en blåslagen Erica, vi körde i isbacken eller kanske ska skriva is backen för att retas med min Gaykompis och på tal om henne, imorgon blir det klippa och färga lite hår, Ja mina vänner har hår kvar på huvudet men det verkar som om mitt hår har slutat växa och på tal om det så har jag hittat nytt löshår som jag är jävligt sugen på att köpa. Men först tatuering. Och räkning. Inkasso nästa ! Yeeey..



Ha det najs fågelbajs.


/Em 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emely - 22 januari 2013 17:59

Man kanske skulle börja blogga på den här adressen igen ? Ska fundera på de då den adressen jag ville ha va upptagen :/ ...

Av Emely - 1 april 2010 13:06

Hej allesammans, från och med idag så kommer bara www.emelyk.se att bli uppdaterad. Denna blogg blir bara ett arkiv, ett minne !   :)   Så om ni vill fortsätta läsa om mig och mig liv så skriv den nye adressen :)   www.emelyk.se www.emelyk....

Av Emely - 31 mars 2010 13:24

Idag är det dystert väder. Jag är trött och vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta.   Jag orkar inte direkt prata med någon heller.   Jag och hundarna ska mysa nu. Sen blir det förhoppningsvis raggmunkar. Jag ska göra de för första g...

Av Emely - 31 mars 2010 01:23

Hej där.   Varför bloggar ni ?   Jag ställde mig själv just samma fråga och ni som inte gör de, varför läser ni ?   Här och nu kanske jag skulle skaffa mig en gammal vanlig dagbok med ett litet sött lås på. Men nej, inte idag. Det får bli...

Av Emely - 30 mars 2010 02:45

Bestäm själva. 02.45 visar klockan.   Jag ska upp 07.30 det kommer några och ska fixa  internet och telefonjack, mellan 0800 - 16.00 kan de inte bara ha en tid ? kanske 08 - 09 el så ?  Nej man ska alltid gå upp tidigt och sen vänta och sen står ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards