Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Emely - 24 januari 2010 02:09

Vem fan är måtta och varför skulle jag vilja dricka med han ?

 

Hej allesammans.


Vi har varit hos Ericas bror Krister ikväll och firat Sofie, hon fyller 20 år idag, eller igår då men det vart party halva natten för oss. Jag har faktist inte druckit något, 2 smuttar av välkomstdrinken som för övrigt inte var i min smak.  Det var iallfall trevligt där.



Läste på Aftonbladet, de har hittat en 23 åring i rasmassorna efter 11 dygn.  Hur överlever man ?  Tänk er själva att ligga under typ betong och sånt shitt i 11 dygn, jag får tråkigt när jag sitter stilla i soffan i 2 minuter. Snacka om att vara inställd på att man ska leva. Jag hade ju försökt ta självmord. Utan mat och vatten. Och GEISHA. Nu lät jag ego. Ska tänka på de nästa gång det suger i min Geisha mage!  Tråkigt  de där med jordbävningar .  Ellersom Vulva skulle sagt

Jordbävrar.



Jaja.  Hoppas att ni haft en trevlig kväll ?


Imorgon ska jag sova, som vanligt och på måndag så ska jag åka hem.

På tisdag ska jag klippa Linda, mohaa det är alltid kul att klippa =)

på ONSDAG vet ni vad som händer då ?!?!?!?!

ELLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Woho, hon kommer hit och vi ska leka!  Jag är så jävla glad och vill att de ska bli onsdag nu och sen vill jag att det ska vara onsdag i flera år!  Mohaha =)

Torsdag och Fredag vet jag inte än, men det löser sig nog.



Nu ska vi duscha och sen gå och lägga oss i ett nystädat rum och en nybääddad säng åh så mysigt.  Speciellt med min älskling :)



Vaddå peterfreedaa. Nästa gang dä kanskee bli Vulva Freda ?


Vulva kanske ska starta en egen blogg ?  Vad tycker ni ? 


Juste, ni som träffat Vulva, gå med i gruppen på FB  ,  Vi som träffat Vulva.




Ha det bäst sup som en häst!


/Em

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards