Direktlänk till inlägg 13 december 2009

13December - Freja Lucia Christina .

Av Emely - 13 december 2009 17:18


Hej


Idag är det Frejas födelsedag, hon fyller hela 8 år, shitt vad gammal jag är. Henne har jag bytt blöjor och matat och tagit hand om och då var hon LITEN!  Barn borde inte få växa så snabbt :)  De borde vara pluttiga hela tiden.


Nej men jag hoppas att Freja får en alledes underbar födelsedag Grattis! 

Det är ju Lucia också, just därför fick hon namnet Lucia också. Gulligt =)


Nej, snart blir jag gammal. Fy!


Men i fredags så slog jag och Tessi ihop oss och bjöd på käk och så lånade vi Just Dance, Vi fick tillochmed Kim till att köra lite, det var roligt!  Sen kom Larsson förbi en snabbis och drack lite kaffe, Kvällen slutade runt 1 så det vart inte såå sent iallafall.  Jag vill bara säga Tack till er om var här, jag hade grymt kul!  Detta måste vi göra om!


Igår (Lördag)  Så var det ju hundmässan, så vi åkte dit och glodde. Köpte lite småprylar också. Alltid lika kuligt. Det är som ett paradis med bara vovvar och tillbehör!   Jag köpte två blinkande halsband med reflex, 2 ben, 2 XXL grisöron och en Fleecetröja till mig, den är supervarm ju!


Idag har jag sovit, sovit i soffan, ätit godis och legat i soffan.


Micke lagar mat så det är nog dags att äta snart, sen måste jag resa på mitt arsle och hjälpa till med doggsen =)


De syns iallafall ute nu, Juste.  Måste berätta. Milla såg sin första snö igår och hon vart helt tokig, vi var tvugna att släppa henne lös och hon sprang som om hon aldrig hade sprungit förut. Hon vart helt till sig och så hade barnen på gården gjort snöbollar som hon sprang runt med. Hehe lite roligt dedär. Men sjlvklart så smlter de ju bort. Men hoppas det blir snöstorm så att det är snö på tisdag iallafall!  Då ska vovvarna vara hemma med mig.





Jaja lite om min helg, vad har ni gjort ?



/Em





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emely - 22 januari 2013 17:59

Man kanske skulle börja blogga på den här adressen igen ? Ska fundera på de då den adressen jag ville ha va upptagen :/ ...

Av Emely - 1 april 2010 13:06

Hej allesammans, från och med idag så kommer bara www.emelyk.se att bli uppdaterad. Denna blogg blir bara ett arkiv, ett minne !   :)   Så om ni vill fortsätta läsa om mig och mig liv så skriv den nye adressen :)   www.emelyk.se www.emelyk....

Av Emely - 31 mars 2010 13:24

Idag är det dystert väder. Jag är trött och vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta.   Jag orkar inte direkt prata med någon heller.   Jag och hundarna ska mysa nu. Sen blir det förhoppningsvis raggmunkar. Jag ska göra de för första g...

Av Emely - 31 mars 2010 01:23

Hej där.   Varför bloggar ni ?   Jag ställde mig själv just samma fråga och ni som inte gör de, varför läser ni ?   Här och nu kanske jag skulle skaffa mig en gammal vanlig dagbok med ett litet sött lås på. Men nej, inte idag. Det får bli...

Av Emely - 30 mars 2010 02:45

Bestäm själva. 02.45 visar klockan.   Jag ska upp 07.30 det kommer några och ska fixa  internet och telefonjack, mellan 0800 - 16.00 kan de inte bara ha en tid ? kanske 08 - 09 el så ?  Nej man ska alltid gå upp tidigt och sen vänta och sen står ...

Ovido - Quiz & Flashcards