Alla inlägg den 15 december 2009

Av Emely - 15 december 2009 14:08

Hej där



Idag ska de komma 10 - 15cm snö.

Det har ju snöat heela dagen så det kan nog gå, Jag och hundarna gick ut på ängarna, hade tänkt att vi skulle busa med snön men nja.. Gick inte så bra.

Alfons och Milla drog så fort jag släppt de lösa. Sen kom de tillbaka och jag trodde de hade haft sitt race så jag tog fram bollen, kastade och Alfons kommer alltid tillbaka med bollen men inte idag. Han tog bollen och kutade in i skogen och Milla efter, tillbaka kom de efter 2-3 minuter, utan bollen. Jaja jag tänkta inte leta efter den iallafall så de vart koppel på båda och sen gick vi, över alla ängar och hem igen, hela kalaset tog 1,5 timme så nu sover de sött i soffan tillsammans, de sover inte skavfötters, de sover skavrumpors . Hehe lite sött.


Nej men nu ska jag nog ta och göra lite lunch eller något, Erica kommer snart så jag ska börja göra Lussebullar senare =) Sen vill jag göra cookies också, med vit choklad..  Mums.. 


Nejni, ha en trevlig dag.



/Em

Ovido - Quiz & Flashcards