Alla inlägg den 23 december 2009

Av Emely - 23 december 2009 20:57

Hej där, nu var det ett tag sedan jag skrev. Vet inte varför det blir så menmen.

Sitter självklart vid min lilla söta dator. Jag visste inte att jag skulle få en men jag hade inte önskat mig något heller, jag ville bara ha en minPC men det var väl inget jag önskade mig. Men jag ville ju ha den iallafall :)


Så idag har jag sovit bprt halva dagen, jag är typ sjuk, feber och ont i halsen till och från. Men eftersom jag sov till 14.30 så kände jag att jag var värd att gå ut och åka till min älskling. Klippte även svärmor och vi spelade kort. Vänd-tia.

Var även uppe i Centrum och sprang lite, ingen bra idé. Fullproppat med sånna där Handlar sista dagen människor, inte för att det är fel men väldigt jobbigt. Vi köpte ett paket till svärfar också. Så jag är väl inte bättre själv..


Ja de flesta stökar väl runt hemma nu och pysslar och har sig. Jag ligger i soffan och ser på sjukhuspogram. Jag tvättar också, eller jag slängde in de och ska väl snart hänga de. Imorgon kommer jag att ha en svart klänning, kofta och svarta leggins. Kanske ska skära av lite med en tomteluva ?  Eller så kör jag svart, som vanligt.


Om två dagar kommer min lilla mamma hem, det ska bli kul. 14 dagar utan henne det känns lite, men hon har ju haft det bra. Tror jag .


Vi hämtar henne på arlanda :)


Nej nu väntar städning, det måste ju vara fint när mamma kommer hem.



Jag antar att jag inte hinner blogga imorgon så jag får önska er en trevlig kväll och att ni har en riktig bra Jul imorgon.



God Jul


/Em

Ovido - Quiz & Flashcards