Direktlänk till inlägg 25 november 2009

25November - Efterlyst

Av Emely - 25 november 2009 21:53

Hej där.



Sitter i soffan och tittar på efterlyst.

Har varit och tränat med Tessi, Bea och Arja.

Friskis och svettis, ja det var kul och skönt för kroppen, det är nog roligare om man kan alla rörelser och inte behöver stå där som ett fån och ba humm,, hur gör man ?  Men det gick hyffsat bra. Har ju ont i axlarna, knappt så att jag kan ha BH, linne eller något. Det gör tillockmed ont  när vattenstrålarna kommer från duschen, är så äckligt öm. Så jjag kunde inte gör alla rörelser med armarna, jag kunde knappt få ner duschen idag, den satt högst upp och jag e ju inte så lång men det gick efter mycket om och men. Har ocksp varit ute med Millis och vi fick sällskap av Bea och Tessi, vi gick det långa spåret, eller mellan spåret. Så.. Så jävla onyttig har jag inte varit idag ? Mohaha =)



Nu är efterlyst slut och jag hoppas att duschen e långt nere så jag slipper kämpa. Så ska pina mig lite och sen gå ut med hundarna.


Nästa vecka ska jag klippa Arja också, denna gång blir det nog kort. Hoppas jag!!!  Det är så kul när folk vill förändra sig och inte bara ha de där gamla vanliga ni vet.


Jaja, imorgon så har jag båda vovvarna och på kvällen ska vi kanske träffa Kin, om jag inte är helt ute och cyklar, sen på fredag kommer Ewa och barnen så kanske de blir en sväng till Jonna om jag inte minns fel. På lördag ska jag och Micke på TAKIDAAA!!!!  Mohahaha, lite avis va ?




/Em

 
 
ella

ella

27 november 2009 10:54

jag är jätte avis på takida!!!!!!!

http://bogstedt.blogg.se

 
ella

ella

27 november 2009 21:54

vill ha lösenord

http://bogstedt.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emely - 22 januari 2013 17:59

Man kanske skulle börja blogga på den här adressen igen ? Ska fundera på de då den adressen jag ville ha va upptagen :/ ...

Av Emely - 1 april 2010 13:06

Hej allesammans, från och med idag så kommer bara www.emelyk.se att bli uppdaterad. Denna blogg blir bara ett arkiv, ett minne !   :)   Så om ni vill fortsätta läsa om mig och mig liv så skriv den nye adressen :)   www.emelyk.se www.emelyk....

Av Emely - 31 mars 2010 13:24

Idag är det dystert väder. Jag är trött och vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta.   Jag orkar inte direkt prata med någon heller.   Jag och hundarna ska mysa nu. Sen blir det förhoppningsvis raggmunkar. Jag ska göra de för första g...

Av Emely - 31 mars 2010 01:23

Hej där.   Varför bloggar ni ?   Jag ställde mig själv just samma fråga och ni som inte gör de, varför läser ni ?   Här och nu kanske jag skulle skaffa mig en gammal vanlig dagbok med ett litet sött lås på. Men nej, inte idag. Det får bli...

Av Emely - 30 mars 2010 02:45

Bestäm själva. 02.45 visar klockan.   Jag ska upp 07.30 det kommer några och ska fixa  internet och telefonjack, mellan 0800 - 16.00 kan de inte bara ha en tid ? kanske 08 - 09 el så ?  Nej man ska alltid gå upp tidigt och sen vänta och sen står ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards