Alla inlägg den 30 november 2009

Av Emely - 30 november 2009 14:11

Hej igen.



Har tänkt på en sak en längre tid nu. Det börjar närma sig min 19års dag, shitt vad gammal jag blir. Jaja i alla fall. Jag vill inte bli en kärring, in te än . Jag har så mycket energi kvar, jag vill festa och umgås med mina vänner. Det känns som om jag aldrig gör något med er längre. Alla har splitrats. Det är  inte så kul. Förut var det fest varje helg, man gick dit även om man kände på sig att det skulle bli bråk. Men vafan, man hade ju lite hopp om att det skulle bli bra någongång. Men det blev de tydligen inte.


Är det bara jag som längtar tillbaka dit ? Inte efter bråken utan att man alltid umgicks, man hade alltid kul, tills bråken kom.


Jag och Bettan på väg till Jonna för fest.




Jonna.





Jonna och låånghåriga Kin.




Jag och Bulan



Jag saknar det här. 





...





Jag saknar denna tid.



/Em

Av Emely - 30 november 2009 12:16

Måndag idag.



Det är bara jag och lilla Millis hemma idag, vi har tagit en riktig sovmorgon och myst i sängen. Milla och jag är bästa komisar i hemlighet. Så fort ingen annan är hemma vill säga. Men jag gillar henne iallafall! 


Jag känner mig inte riktigt frisk, men ändå inte sjuk. Det går till och från. Så jag var ute med lillen och sen lämnade jag henne hemma för att gå till affären, det gick bra. Det är väl första gången hon är helt själv ?  Nä jag vet inte.. Köpte Geisha och Cola, bästa medicinen ever!



Snodde en på youtube.


Takida




Things we owe.




/Em

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards