Alla inlägg den 25 november 2009

Av Emely - 25 november 2009 21:53

Hej där.



Sitter i soffan och tittar på efterlyst.

Har varit och tränat med Tessi, Bea och Arja.

Friskis och svettis, ja det var kul och skönt för kroppen, det är nog roligare om man kan alla rörelser och inte behöver stå där som ett fån och ba humm,, hur gör man ?  Men det gick hyffsat bra. Har ju ont i axlarna, knappt så att jag kan ha BH, linne eller något. Det gör tillockmed ont  när vattenstrålarna kommer från duschen, är så äckligt öm. Så jjag kunde inte gör alla rörelser med armarna, jag kunde knappt få ner duschen idag, den satt högst upp och jag e ju inte så lång men det gick efter mycket om och men. Har ocksp varit ute med Millis och vi fick sällskap av Bea och Tessi, vi gick det långa spåret, eller mellan spåret. Så.. Så jävla onyttig har jag inte varit idag ? Mohaha =)



Nu är efterlyst slut och jag hoppas att duschen e långt nere så jag slipper kämpa. Så ska pina mig lite och sen gå ut med hundarna.


Nästa vecka ska jag klippa Arja också, denna gång blir det nog kort. Hoppas jag!!!  Det är så kul när folk vill förändra sig och inte bara ha de där gamla vanliga ni vet.


Jaja, imorgon så har jag båda vovvarna och på kvällen ska vi kanske träffa Kin, om jag inte är helt ute och cyklar, sen på fredag kommer Ewa och barnen så kanske de blir en sväng till Jonna om jag inte minns fel. På lördag ska jag och Micke på TAKIDAAA!!!!  Mohahaha, lite avis va ?




/Em

Av Emely - 25 november 2009 13:34

Hej där.


Den här dagen är jobbig. Jag vet varken ut eller in. Om jag ska skratta el gråta.


Jadu vad ska man göra ?



Igår hade jag båda hundarna hemma, de var lediga. Idag är det bara Milla, hon är ju i höglöpet nu så hon är väldigt intressant på dagis.

Ja så jag och Milla ska väl hitta på ngt, vi har ju redan varit ute och sånt men snart får jag väl gå och duscha och sen gå en till promenad.


Ibland är livet jobbigt.



Gömmer mig under täcket nu. Ingen kommer hitta mig.

 

 

/Em

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards